משלוח חינם בכל קניה עד בית הלקוח

תומכי הליכה לילדים

האם ילד צריך הליכון ובאיזה גיל ?

הורים רבים זוכרים בגאווה, אם לא את היום, אז בהחלט את גילו של הילד, בו עשה את צעדיו הראשונים.כמו כל השלבים בהתפתחות התינוק והילד גם ההליכה לא קורית ביום אחד, ובכדי לעזור להפוך את התהליך הזה לקל ומהנה יותר, אפשר להיעזר בהליכון לפעוטות.ישנן דעות חלוקות בנוגע לשימוש במוצר שכזה ועל כן יש לגשת לבחירת מוצר שכזה לאחר שלמדתם את היתרונות והחסרונות ובדקתם איזה מוצר יענה על צרכי הילד שלכם בצורה המיטבית והבטוחה ביותר.
הליכון והוסף כדורים פילפילון

על מנת להשתמש בהליכון בצורה שתטיב עם הילד ותשמור על קצב התפתחות מותאם ועצמאי חשוב לוודא כמה דברים:

ראשית יש לוודא כי בחרתם במוצר התואם את גיל הילד, וכי הגובה והמשקל של הילד הם בטווח הבטוח לשימוש כפי שקבע היצרן. מומלץ לבחור בהליכון בו ניתן לשלוט במהירות התנועה של הגלגלים, קיימים מעצורי בטיחות. לוודא שניתן לכוון את גובה ידית האחיזה, וכי הוא בנוי בצורה כזו שבסיס המוצר יציב, אחיזת הגלגלים טובה והילד שולט בתנועת ההליכון ולא להפך. הילד צריך לדחוף את ההליכון בצורה פעילה ויזומה ולא להימשך אחריו.

יש לוודא כי המרחב בו הילד משתמש בהליכון הוא מתאים. נדרש מרחב גדול מספיק, ללא מכשולים. לוודא כי הרצפה או המשטח אינם חלקים או רטובים ולהרחיק מפריטים או רהיטים שעשויים להפריע לתנועת התינוק או חלילה שהוא עלול להיפגע מהם.

הליכון 3 ב-1

עיצובים שונים ומיוחדים, תוספות של אביזרי משחק והתפתחות, חיווי של אורות וצלילים או אפשרות לשבת על ההליכון ולשחק בו כמו בימבה יעצימו את החוויה של הילד ויהפכו את זמן האימון על ההליכה גם לזמן משחק מסקרן ומהנה.

על פי אנשי המקצוע והמומחים השלב הנכון לשלב הליכון בזמן הפעילות של הילד הוא כאשר הילד כבר מתיישב יושב באופן עצמאי, אך הוא טרם הולך באופן עצמאי ללא תמיכה ועזרה של מבוגר. ביצוע פעולות אלה מעידות שהוא יציב מספיק והגב שלו מספיק חזק. בדרך כלל זה בגילאי 7-8 חודשים.

חשוב לדעת כי השימוש המומלץ בהליכון הוא לפרק זמן מוגבל של עד כ- 30 דקות ביום.

כמובן שכמו בכל בחירה של מוצרים המיועדים לילד שלכם, חשוב לוודא כי המוצר שבחרתם מיוצר בתנאי ייצור נאותים, עומד בתקני האיכות והבטיחות הגבוהים ביותר של היצרן ושל מכון התקנים גם מבחינת החומרים וגם מבחינת העיצוב והבטיחות.

ניתן לראות מגוון תומכי הליכה מבית INFANTINO בחנות שלנו 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן