משלוח חינם בכל קניה עד בית הלקוח

נשכן מפתחות ניתן לקירור

הכל על רעשנים ונשכנים…

קשה לדמיין התפתחות מלאה של תינוק ללא צעצועים – הם מלווים אותו לאורך כל התבגרותו ועוזרים לו לחקור את העולם. אבל אף אחד מהם אינו פופולרי כמו רעשנים שיילודים משחקים איתם כבר יותר מארבעת אלפים שנה.

באיזה גיל תינוק צריך רעשן?

כשהבכור מופיע במשפחה, ההורים שואלים את השאלה: באיזה גיל כדאי לתת רעשנים? צעצועים מסוג זה נחשבים לראשונים בחייו של ילד, ולכן אין הגבלות. אבל התינוק לא יוכל להחזיק את הרעשן מיד, בהתחלה הוא יבחן אותו, ילמד את הפרטים, יקשיב לקולות שהוא משמיע בידיים של אימה ואבה. כאשר התינוק מתחיל להחזיק את הרעשן בעצמו, הצעצוע מבצע את תפקידיו ההתפתחותיים במלואם.

מה מפתחים רעשנים?

הפופולריות של רעשנים לא התעוררה במקרה; למרות הפשטות הנראית לעין, פריט זה מגרה כמעט את כל איברי התפיסה, מפתח מיומנויות מוטוריות עדינות של הידיים ומלמד לחשוב בהיגיון. תינוק עד חודשיים עוקב אחר הצעצוע בידי הוריו, הוא נמשך לרעש הבוקע ממנו ומהמראה הבהיר. כך מתפתחים ראייה, תפיסת צלילים במרחב וקשב, הילד לומד ריכוז. תינוק מגיל חודשיים עד 6 חודשים כבר לא מסתכל רק על רעשן, אלא גם מנסה לתפוס אותו, למשוך אותו אליו, מאמן קואורדינציה. כשהוא לוחץ אותו בכף ידו, הוא לומד לשלוט באצבעותיו ומפתח שרירים עדיין חלשים. ילד משישה חודשים כבר מחזיק את הצעצוע בקלות בידיו ומושך אותו לתוך פיו, מפתח את איברי הטעם. במהלך תקופה זו, אתה צריך לקנות רעשן חדש לעתים קרובות יותר כדי לתת לו את ההזדמנות ללמוד מרקמים שונים.

סוגים של רעשנים:

רעשנים קלאסיים משמיעים קולות כשהם מטלטלים: רשרוש, צלצול, רעם או חריקה. ישנם דגמים עם ידית אחת, מוט צולב בין שני חלקי הצעצוע ובלי זה בכלל – בצורת ביצה, כדור, דיסק וכו'. הידית נחוצה עבור הקטנים ביותר, כי אחיזת הצביטה, על מנת להחזיק חפצים שטוחים ועגולים, ילדים לומדים מאוחר יותר

תליונים – רעשנים המותקנים מעל העריסה או המיטה – אידיאליים לתינוקות שזה עתה נולדו. ניתן להשתמש בהם בבטחה ברחוב, כי ההר לא יאפשר לצעצוע ללכת לאיבוד

צמידים או גרביים עם אלמנטים מצלצלים מונחים על זרועו או רגלו של התינוק, מה שמניע אותו להגיע לצעצוע ולנוע. שימושי לפיתוח שרירים ומיומנויות שליטה בגוף.  עם אלמנטים מצלצלים מונחים על זרועו או רגלו של התינוק, מה שמניע אותו להגיע לצעצוע ולנוע. שימושי לפיתוח שרירים ומיומנויות שליטה בגוף

רעשנים עם נשכנים עם משטח מצולע הם הבחירה הטובה ביותר עבור ילדים מגיל 4 חודשים, כי השיניים מתחילות לחתוך סביב תקופה זו.

נשכן מפתחות ניתן לקירור

רעשנים רכים מפתחים תפיסה מישוש, במיוחד אם הם עשויים מכמה סוגי טקסטיל. החריקות או החריקות בצעצוע משמיעות קולות בעת אינטראקציה. מומלץ לשחק עם רעשן כזה בנוכחות ההורים, שכן הילד יכול לנשוך דרך הבד, וחומר המילוי ייפול לפה.

פילון תחושות לתלייה

לא בטוחים אילו רעשנים ילוד צריך? עבור תינוקות, תליונים מצלצלים הם מושלמים, אותם ניתן להרכיב על סוגר או קשת על עריסה או עגלה. זכור שהתינוק צריך לראות את כל הדמות, ולא רק את החלק התחתון, כדי שהוא לא יפחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן